{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر خوب است

چقدر خوب است
آدم یکی را داشته باشد
که هر روز بگوید
دیوانه
من تو را دیوانه، دیوانه، دیوانه وار
دوست دارم😍 ☺ ️🙃 😌 ❤ ️🍃
#امیر_وجود
دیدگاه ها (۱)

حنای عزیزمدو ماه از روزی که دوستی قشنگمون شروع شد گذشت،ولی ر...

ما دیروز منتظر استوریاشون بودیم اما امروز یه چیز قشنگ تر داد...

وکیل اقای جئون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط