{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی برای الکی بودناتون 🙂

مرسی برای الکی بودناتون 🙂
دیدگاه ها (۳)

تنها بودن بهتر از بودن با آدم های اشتباهه. 🔗

آدما رو فراموش میکنمولی کاراشون رو نه.

قشنگ ترین حرفا بیشتر اوقات دروغن... (:

😎🖤

ولی برای بعضیا متاسفم که میان به آدم الکی تهمت میزنن

تموم شددد کاملشش برای اجر ها اصلا حوصله نداشتم الکی رد کردمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط