{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها بودن بهتر از بودن با آدم های اشتباهه. 🔗

تنها بودن بهتر از بودن با آدم های اشتباهه. 🔗
دیدگاه ها (۱)

آدما رو فراموش میکنمولی کاراشون رو نه.

😭

مرسی برای الکی بودناتون 🙂

قشنگ ترین حرفا بیشتر اوقات دروغن... (:

میخوام همه چیزو بهتر کنم. با ادما بهتر اشنا بشم. دوست های به...

هیچ جای بهتر از اونجا نمی شه اینو فقط بعضی از ادم ها میفهمن🥀

اینو امی بهم گفت بزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط