{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما رو فراموش میکنم

آدما رو فراموش میکنم
ولی کاراشون رو نه.
دیدگاه ها (۱)

😭

تنها بودن بهتر از بودن با آدم های اشتباهه. 🔗

مرسی برای الکی بودناتون 🙂

چقد اینجور ادما رو مخن🙏🏻رو مخ نباشید🌷🙏🏻

کی گفته دخترا نمیتونن ادما رو حذف کنن؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط