part 9
part 9
من آیرین هستم رتبه ی ۴۵۶ دخترا(شما شاهد حضور افتخاری اسکووید گیم هستید)
+آها خوشبختم
یهو زنگ خورد
~خب فکر کنم زنگ ناهار هم تموم شد
+من گشنمههعععع
~من چند تا تنقلات دارم میای باهم بخوریم؟
+اره باید لطفمو جبران کنی
وجی: ماشاالله اعتماد به سقفو رد کردیاااا
اره مال ما اعتماد به اسمونه
ویو بعد از مدرسه
از کلاس زدم بیرون که جونگکوک رو دیدم داشت با یک دختر کیس فرانسوی میرفت
یهو یک دستی روی شونه ام احساس کردم برگشتم و دیدم فیلیکسه™
™فضولی کار درستی نیست
+به تو چه نامزدمه
™از کی تا حالا با کیم تهیونگ نامزد کردی؟
+مگه اون جونگکوک نیست؟
یهو یک دختری شبیه به فیلیکس اومد(دوستان اسم خواهرشو یادم نمیاد بنابر این مجبورم رزی رو جای خواهر بزرگوار قرار دهم)
دختره رزی (شما فرض کنید لی رزانه)®
®جریان چیه به منم بگید
™یااا مگه فضولی
®چه زمونه ای شده دیگ به دیگ روت سیاه
™دیگه سوخته
گویی بحث خواهر برادری بود پس دخالت نکردم و از مدرسه زدم بیرون که جنی بهم زنگ زد
جنی§
§های بیب
+سلام ودرد و مرض بیب چیه ؟مواد زدی ؟
§اره کجای کاری تازه ترکیبی ساقیشم خواهرت خودت بود
+مرض
سوار ماشین شدم
§چه خبر روز اول مدرسه چطور گذشت ؟
+جات خالی نبود نیومدی ببینی چطوری گیساشونو کشیدم
من آیرین هستم رتبه ی ۴۵۶ دخترا(شما شاهد حضور افتخاری اسکووید گیم هستید)
+آها خوشبختم
یهو زنگ خورد
~خب فکر کنم زنگ ناهار هم تموم شد
+من گشنمههعععع
~من چند تا تنقلات دارم میای باهم بخوریم؟
+اره باید لطفمو جبران کنی
وجی: ماشاالله اعتماد به سقفو رد کردیاااا
اره مال ما اعتماد به اسمونه
ویو بعد از مدرسه
از کلاس زدم بیرون که جونگکوک رو دیدم داشت با یک دختر کیس فرانسوی میرفت
یهو یک دستی روی شونه ام احساس کردم برگشتم و دیدم فیلیکسه™
™فضولی کار درستی نیست
+به تو چه نامزدمه
™از کی تا حالا با کیم تهیونگ نامزد کردی؟
+مگه اون جونگکوک نیست؟
یهو یک دختری شبیه به فیلیکس اومد(دوستان اسم خواهرشو یادم نمیاد بنابر این مجبورم رزی رو جای خواهر بزرگوار قرار دهم)
دختره رزی (شما فرض کنید لی رزانه)®
®جریان چیه به منم بگید
™یااا مگه فضولی
®چه زمونه ای شده دیگ به دیگ روت سیاه
™دیگه سوخته
گویی بحث خواهر برادری بود پس دخالت نکردم و از مدرسه زدم بیرون که جنی بهم زنگ زد
جنی§
§های بیب
+سلام ودرد و مرض بیب چیه ؟مواد زدی ؟
§اره کجای کاری تازه ترکیبی ساقیشم خواهرت خودت بود
+مرض
سوار ماشین شدم
§چه خبر روز اول مدرسه چطور گذشت ؟
+جات خالی نبود نیومدی ببینی چطوری گیساشونو کشیدم
- ۴۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط