راستی اومدم اینو بگم.... کی جام جهانی رو دید.... حاجییی د
راستی اومدم اینو بگم.... کی جام جهانی رو دید.... حاجییی دیدین پرتغال و کلمبیا مساوی کردننننن من هروقت پرتغال نزدیک دروازه میشد چنان خوشحالی میکردم که نگو🤓مامانمم داد میزد پدصگ خفه شو دیگه اهم اهم
- ۱۹۸
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط