{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

hastm_hanooz 51206125

دیدگاه ها (۱)

🔹به خیلی ها میگیم "دوست"به هرکسی که بتونیم باهاش بیشتر از یه...

آدم کسی را ڪہبیشتر دوست داشته باشهزودتر از دستش ناراحت میشها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط