{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-ولی فایده‌اش چیست که انسان هی از خودش بپرسد که اگر فلان

-ولی فایده‌اش چیست که انسان هی از خودش بپرسد که اگر فلان لحظه یا بهمان لحظه جور دیگری برگزار ‌شده بود، کار به کجا می کشید؟


📓 #بازمانده_روز
#کازوئو_ایشی_گورو
دیدگاه ها (۱)

چه محتوای فیلم جذابی

قهوه ی تلخ پارت دومچانگو =) برا...

دلتنگ یک رفیق پارت ؟🗿* مدی با سرعت نور هر جور شده تلوزیون رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط