زندگی اجبار است. مرگ انتظار است,عشق یکبار است,جدایی دشوار
زندگی اجبار است. مرگ انتظار است,عشق یکبار است,جدایی دشوار است,یاد تو تکرار است و من عاشق این تکرارم. خواهم که در این غمکده آرام بمیرم.....گمنام سفر کردم و گمنام بمیرم..... خواهم زخدایم که به دلخواه بمیرم.....یعنی که تو را ببینم و انگاه بمیرم..
- ۱.۵k
- ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط