پست ۱۸۰۰....🙁 دانلود کنید 😔
پست ۱۸۰۰....🙁 دانلود کنید 😔
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://ranamusic.ir/%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2584%25D9%2588%25D8%25AF-%25D8%25A2%25D9%2587%25D9%2586%25DA%25AF-%25D8%25AC%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25AF-simge-yank/&ved=2ahUKEwidrfX3hJPbAhUOTY8KHdfeAbAQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw23VyskRfQK6ksddxy3voUW
تا آخر برو....
دیگه کسی نیست حرفات رو بشنوه و اهمیت بده...
چون توی عشق باید تا آخرش بمونی
اینو تو میگفتی که دروغ بوده
بدون تو دارم آب میشم
قلبی که به موم تبدیل شده
نمی تونستی اینا رو ببینی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
و ادامه دادن بی مورده
هر چی باشه تو از راهت برنمیگردی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
نمیتونم به سرنوشت بگم هر کاری می تونه انجام بده
من دوسش داشتم و این مشکل من بود
حتی اگر کمرم خم بشه زمین نمیخورم
بپرس
اگه من برنگردم دلیلش چیه
در برابر خوب و بد مثل یک ماه بودم
بیا و ببین که اون روزها خیلی دور موندن
اون درد برای یک دوره ایه
یک آتیشی مهمونت می مونه آه آه
و بعدش این شکنجه دست از سرت برمیداره
که بعضی وقتها انعکاس شکنجه هاش خیلی عمیقه
بدون تو دارم آب میشم
قلبی که به موم تبدیل شده
نمی تونستی اینا رو ببینی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
و ادامه دادن بی مورده
هر چی باشه تو از راهت برنمیگردی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
نمیتونم به سرنوشت بگم هر کاری می تونه انجام بده
من دوسش داشتم و این مشکل من بود
حتی اگر کمرم خم بشه زمین نمیخورم
بپرس
اگه من برنگردم دلیلش چیه😑
😔 😔 😔
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://ranamusic.ir/%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2584%25D9%2588%25D8%25AF-%25D8%25A2%25D9%2587%25D9%2586%25DA%25AF-%25D8%25AC%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25AF-simge-yank/&ved=2ahUKEwidrfX3hJPbAhUOTY8KHdfeAbAQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw23VyskRfQK6ksddxy3voUW
تا آخر برو....
دیگه کسی نیست حرفات رو بشنوه و اهمیت بده...
چون توی عشق باید تا آخرش بمونی
اینو تو میگفتی که دروغ بوده
بدون تو دارم آب میشم
قلبی که به موم تبدیل شده
نمی تونستی اینا رو ببینی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
و ادامه دادن بی مورده
هر چی باشه تو از راهت برنمیگردی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
نمیتونم به سرنوشت بگم هر کاری می تونه انجام بده
من دوسش داشتم و این مشکل من بود
حتی اگر کمرم خم بشه زمین نمیخورم
بپرس
اگه من برنگردم دلیلش چیه
در برابر خوب و بد مثل یک ماه بودم
بیا و ببین که اون روزها خیلی دور موندن
اون درد برای یک دوره ایه
یک آتیشی مهمونت می مونه آه آه
و بعدش این شکنجه دست از سرت برمیداره
که بعضی وقتها انعکاس شکنجه هاش خیلی عمیقه
بدون تو دارم آب میشم
قلبی که به موم تبدیل شده
نمی تونستی اینا رو ببینی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
و ادامه دادن بی مورده
هر چی باشه تو از راهت برنمیگردی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
نمیتونم به سرنوشت بگم هر کاری می تونه انجام بده
من دوسش داشتم و این مشکل من بود
حتی اگر کمرم خم بشه زمین نمیخورم
بپرس
اگه من برنگردم دلیلش چیه😑
😔 😔 😔
- ۲.۲k
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط