{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پست ۱۸۰۰....🙁 دانلود کنید 😔

پست ۱۸۰۰....🙁 دانلود کنید 😔

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://ranamusic.ir/%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2584%25D9%2588%25D8%25AF-%25D8%25A2%25D9%2587%25D9%2586%25DA%25AF-%25D8%25AC%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25AF-simge-yank/&ved=2ahUKEwidrfX3hJPbAhUOTY8KHdfeAbAQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw23VyskRfQK6ksddxy3voUW


تا آخر برو....
دیگه کسی نیست حرفات رو بشنوه و اهمیت بده...
چون توی عشق باید تا آخرش بمونی
اینو تو میگفتی که دروغ بوده
بدون تو دارم آب میشم
قلبی که به موم تبدیل شده
نمی تونستی اینا رو ببینی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
و ادامه دادن بی مورده
هر چی باشه تو از راهت برنمیگردی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
نمیتونم به سرنوشت بگم هر کاری می تونه انجام بده
من دوسش داشتم و این مشکل من بود
حتی اگر کمرم خم بشه زمین نمیخورم
بپرس
اگه من برنگردم دلیلش چیه
در برابر خوب و بد مثل یک ماه بودم
بیا و ببین که اون روزها خیلی دور موندن
اون درد برای یک دوره ایه
یک آتیشی مهمونت می مونه آه آه
و بعدش این شکنجه دست از سرت برمیداره
که بعضی وقتها انعکاس شکنجه هاش خیلی عمیقه
بدون تو دارم آب میشم
قلبی که به موم تبدیل شده
نمی تونستی اینا رو ببینی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
و ادامه دادن بی مورده
هر چی باشه تو از راهت برنمیگردی
چرا؟
برای چی؟
برای چی؟
نمیتونم به سرنوشت بگم هر کاری می تونه انجام بده
من دوسش داشتم و این مشکل من بود
حتی اگر کمرم خم بشه زمین نمیخورم
بپرس
اگه من برنگردم دلیلش چیه😑
😔 😔 😔
دیدگاه ها (۴)

first love

the relice of the past part2

پارت ۱۵ساسکه داشت جلوی سلول ناروتو راه میرفت. از انموقع که ز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط