{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پرم ازکوله ی خاطره....

پرم ازکوله ی خاطره....
#شاهدختـ
دیدگاه ها (۱)

پاییزبی رحم است وقتی هستی ونیستی...#خودنوشته#شاهدختـ

#شاهدختـ

اربعین آمده است....#شاهدختـ

شعرهایم به دوست داشتنت قدنمےدهند....#خودنوشته#شاهدختـ

🎀🎀🎀🎀🎀🍒من پر از نورم و شنو پر از دار و درختپرم از راه، از پل،...

خاطره ی تکرار غمامون

فکر کنم تو پلی لیست هرکسی آهنگی باشه که خاطره ی خوبی باهاش ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط