{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

اون همیشه هست ...(:☆

اون همیشه هست ...(:☆
دیدگاه ها (۱)

اینا اخرین پستای ساله ها ... خیلی زود گذشت نه..؟

امروز دوباره سرما خوردم 😔🤲 جیمینی بفهمه منو جر میده 😔😂🤷‍♀️

☆•°کلمات گاهی از بیان احساسات عاجز اند°•☆

ارمی اینجوری حمایت میکنی ؟!همه اعضا همینطوری که میبینید عقبن...

همیشه اون ینفر مادرمه:)

ولی اون همیشه میفهمه :) @shakami_hayako

اون رفیقم که همیشه خوابه😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط