{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز دوباره سرما خوردم 😔🤲 جیمینی بفهمه منو جر میده 😔😂🤷‍♀

امروز دوباره سرما خوردم 😔🤲 جیمینی بفهمه منو جر میده 😔😂🤷‍♀️
دیدگاه ها (۱۱)

خواهر برادر اینجوری دارید؟ خدایی واسه عیدی هم شده یدونه بزنی...

کیا مث من عاشق ماه ان ؟:)

اینا اخرین پستای ساله ها ... خیلی زود گذشت نه..؟

اون همیشه هست ...(:☆

جر خوردم 🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط