{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینا اخرین پستای ساله ها ... خیلی زود گذشت نه..؟

اینا اخرین پستای ساله ها ... خیلی زود گذشت نه..؟
دیدگاه ها (۵)

امروز دوباره سرما خوردم 😔🤲 جیمینی بفهمه منو جر میده 😔😂🤷‍♀️

خواهر برادر اینجوری دارید؟ خدایی واسه عیدی هم شده یدونه بزنی...

اون همیشه هست ...(:☆

☆•°کلمات گاهی از بیان احساسات عاجز اند°•☆

خیلی زود گذشت 😔🙏

خیلی زود گذشت😢😢دقیقا😔😔

تولد ۱۸ سالگی؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط