وقتی تنهاییم
وقتی تنهاییم
دنبال یار می گردیم ...
پیدایش که کردیم
دنبال عیب هایش می گردیم ...
از دستش که دادیم
در تنهایی
دنبال خاطراتش میگردیم ...!!
دنبال یار می گردیم ...
پیدایش که کردیم
دنبال عیب هایش می گردیم ...
از دستش که دادیم
در تنهایی
دنبال خاطراتش میگردیم ...!!
- ۱.۱k
- ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط