{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی هس خودش برگرده لدفن:(

هرکی هس خودش برگرده لدفن:(
دیدگاه ها (۵)

#حقیقت

اوووووره باس بسوزیم و بسازیم

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺩﻫﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ .... ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺗﯿﭗ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺰﻧﻦ ..ﺧﯿﺎﺑﻮ...

کدووووووم؟؟؟

کسی هس زر بزنیم؟ هرکی اومد بیاد دایر

هعی روزگار بدی شده

حالا هرکی به روش خودش.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط