{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوووووره باس بسوزیم و بسازیم

اوووووره باس بسوزیم و بسازیم
دیدگاه ها (۱۵)

توهین:بلاک:)پرسپولیسی ها بکوووووبن لایکووو:))

:|

#حقیقت

هرکی هس خودش برگرده لدفن:(

بسازیم بسوزیم!

| تا به کِی زین غم جانکاهبسوزیم و بسازیم! 💔..-تا به ابد دلتن...

#سلام_امام_زمانم 💚🥀 در غم هجر رخ تو درسوز و گدازیم😔 تابه کی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط