{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#حقیقت

دیدگاه ها (۳)

اوووووره باس بسوزیم و بسازیم

توهین:بلاک:)پرسپولیسی ها بکوووووبن لایکووو:))

هرکی هس خودش برگرده لدفن:(

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﺩﻫﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ .... ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺗﯿﭗ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺰﻧﻦ ..ﺧﯿﺎﺑﻮ...

تلخ ولی حقیقت#‌تلخ#‌حقیقت

بضیا وفا همین سگو. ندارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط