{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از یه جایی به بعد دیگه باورم نشد

از یه جایی به بعد دیگه باورم نشد
دیدگاه ها (۰)

پناه میبرم به رویا، از شرّ تمام واقعیت‌های تلخ

من ایمان دارم به خدایی که تغییر دهنده ی همه چیز است

لکنت فقط از کار ماندن زبان نیست، چشم ها هم گاهی روی یک چهره ...

زمان دارو نیست، زمان سرده، سردت میکنه

از یه جایی به بعد دیگه از تنهایی نمی ترسی

به به اصلا باورم نشد این گل رو از نزدیک دیدم خیلی قشنگههه🤤🌸🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط