{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش اینقدر پیش بعضیا ضعیف نبودم:-)

کاش اینقدر پیش بعضیا ضعیف نبودم:-)
دیدگاه ها (۵)

اینجا یکی داغونه.....

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

هی خدا میخوام برم احساسمو بکشم

:-)میدونی آرامش ینی چی؟ینی میدونی وقتی باهاش قهری کسی جاتونم...

کاش میفهمیدن بعضیااصکی از@parnian06 عزیزمم💗

من ضعیف نبودم،تو برام خیلی عزیز بودی….#ایران #عشق#عاشقانه #ا...

کاش نبودم...🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط