{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی خدا میخوام برم احساسمو بکشم

هی خدا میخوام برم احساسمو بکشم
دیدگاه ها (۷)

کاش اینقدر پیش بعضیا ضعیف نبودم:-)

اینجا یکی داغونه.....

:-)میدونی آرامش ینی چی؟ینی میدونی وقتی باهاش قهری کسی جاتونم...

:-)

میخوام برم سممممم بکشم🤣

چهار پسر هم میخوام بکشم بگید کیارو بکشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط