باید یکی را در زندگی داشت...
باید یکی را در زندگی داشت...
حتما که نباید عشق یا معشوقت باشد!
میتواند یک دوست یا یک رفــیــقِ
خیلی صمیمی باشد
که حالت کنارش خـــوبـــــه خوب باشد
که شریکِ غـــم و شـــادی هایَت باشد
که تـفریح و شـوخی و خــنده هایت
کنار او باشد...
که روز هایت چه خــوب و چه بـــد
کنار او بگذرد...
باید "یـــکی" را در زندگی داشت
یکی از جنسِ رفـیـقی بـــی ریــا،
یکی درست مثلِ "تـــو"...
حتما که نباید عشق یا معشوقت باشد!
میتواند یک دوست یا یک رفــیــقِ
خیلی صمیمی باشد
که حالت کنارش خـــوبـــــه خوب باشد
که شریکِ غـــم و شـــادی هایَت باشد
که تـفریح و شـوخی و خــنده هایت
کنار او باشد...
که روز هایت چه خــوب و چه بـــد
کنار او بگذرد...
باید "یـــکی" را در زندگی داشت
یکی از جنسِ رفـیـقی بـــی ریــا،
یکی درست مثلِ "تـــو"...
- ۱.۲k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط