به چشمانم قسم خوردی بمانی
به چشمانم قسم خوردی بمانی
قسم خوردی که قدرم را بدانی
نگاهم کن چرا پس درگشودی
مگر معشوقِ جاویدان نبودی ؟!
نرو بی تو فقط درد وهراس ﺍست
و چشمانم سراسر التماس است..
قسم خوردی که قدرم را بدانی
نگاهم کن چرا پس درگشودی
مگر معشوقِ جاویدان نبودی ؟!
نرو بی تو فقط درد وهراس ﺍست
و چشمانم سراسر التماس است..
- ۵۸۵
- ۲۹ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط