عاشقت نیستم 🥀
عاشقت نیستم 🥀
پارت 46
میدوریا با لبخند: چت شده تو؟! چه زود ادما از هم سیر میشن!! تنوع طلب بودی و نمیدونستیم؟!
کاچان: فقط همون یبار بود فقط همون یبار. چرا؟! توک با شوتو هم خابیدی چرا؟!
میدوریا: بله؟! ببخشید ولی باید بهت جواب پس بدم؟! اره خب من با شوتو خابیدم با توام خابیدم دفعه بعد کی باشه؟! نه این واقعا بده هربار من باتم باشم شاید اوراراکا؟!
کاچان(باداد): مـیـــــدوریـــاااااااااا
انقدر رومخ من نبـــاش لعنتی تو اول شروعش کردی تو اول بوسیدیش تو بودی ـــــ
ــــ خب ک چی؟! گمشو کنار عوضی نمیخوام ریختتو ببینم خودت میدونی اون عمدی نبوده ولی با اینحال بازم داری زر زر میکنی؟! چیه میخوای کاری کنی که من عذاب وجدان بگیرم و ولت نکنم؟! خاب دیدی خیره گلم من خیلی وقته پیش باید ولت میکردم دیکه تموم شد میخوام زندگیمو بکنم
دیکه "عاشقت نیستم"
پارت 46
میدوریا با لبخند: چت شده تو؟! چه زود ادما از هم سیر میشن!! تنوع طلب بودی و نمیدونستیم؟!
کاچان: فقط همون یبار بود فقط همون یبار. چرا؟! توک با شوتو هم خابیدی چرا؟!
میدوریا: بله؟! ببخشید ولی باید بهت جواب پس بدم؟! اره خب من با شوتو خابیدم با توام خابیدم دفعه بعد کی باشه؟! نه این واقعا بده هربار من باتم باشم شاید اوراراکا؟!
کاچان(باداد): مـیـــــدوریـــاااااااااا
انقدر رومخ من نبـــاش لعنتی تو اول شروعش کردی تو اول بوسیدیش تو بودی ـــــ
ــــ خب ک چی؟! گمشو کنار عوضی نمیخوام ریختتو ببینم خودت میدونی اون عمدی نبوده ولی با اینحال بازم داری زر زر میکنی؟! چیه میخوای کاری کنی که من عذاب وجدان بگیرم و ولت نکنم؟! خاب دیدی خیره گلم من خیلی وقته پیش باید ولت میکردم دیکه تموم شد میخوام زندگیمو بکنم
دیکه "عاشقت نیستم"
- ۱۰۵
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط