بچه ها بازم میگم اگر دنبال فیک های اسمات هستید من اسمات ن
بچه ها بازم میگم اگر دنبال فیک های اسمات هستید من اسمات نمینویسم چون دوست ندارم راجب اعضا یه همچین چیز هایی بزارم و ذهنیت مردم راجب اعضا تغییر کنه لطفا شما هم این چیز ها رو دنبال نکنید🙂🫀
- ۷.۸k
- ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط