سنگین کام میگیری رفیق !!! در سرمای خیابان به یاد کدام عشق
سنگین کام میگیری رفیق !!! در سرمای خیابان به یاد کدام عشق..... خاطراتت را دود میکنی ؟؟؟ گم کردن خاطراتی که پی اش میگردی تقصیر ریه های تو نیست...... دود کن کسانی را که باعث سنگینی کام سیگارت شده اند..... آنها لیاقت آن خاطرات را ندارند......
- ۱.۹k
- ۰۷ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط