.
.
روزهای پس از جنگ است
هزارانهزارنفر خوشحالاند
هزارانهزارنفر غمگین
من در کدامسوی مرزهای جهان ایستادهام؟
که نه از شادمانی خوشحالان خوشحالم
نه از اندوه غمگینان، غمگین
چراکهنبودی
روزهای پس از جنگ است
هزارانهزارنفر خوشحالاند
هزارانهزارنفر غمگین
من در کدامسوی مرزهای جهان ایستادهام؟
که نه از شادمانی خوشحالان خوشحالم
نه از اندوه غمگینان، غمگین
چراکهنبودی
- ۷۴۶
- ۱۷ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط