زیباترین انسان هایی که دیدم
زیباترین انسان هایی که دیدم
چشم رنگی ها نبودند!!
قد بلندها،لب برجسته ها،نو بلوندها!!
هیچ کدام زیباترین نیستند.......
مدل های برندهای معروف
زیباترین نیستند!!
آنهایی که شبیه به ستارگان سینمای
جهان اند زیباترین نیستند!!
زیباترین ها فقط شبیه به حرف هایشان
هستند........
و چقدر دوست داشتنی اند..!!
چشم رنگی ها نبودند!!
قد بلندها،لب برجسته ها،نو بلوندها!!
هیچ کدام زیباترین نیستند.......
مدل های برندهای معروف
زیباترین نیستند!!
آنهایی که شبیه به ستارگان سینمای
جهان اند زیباترین نیستند!!
زیباترین ها فقط شبیه به حرف هایشان
هستند........
و چقدر دوست داشتنی اند..!!
- ۱.۸k
- ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط