{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


وقتی منتظر کسی باشی و دیر کند،
سر قرار شروع می‌کنی به راه رفتن و وجب‌کردن خیابان تا بلکه انتظارت به سر بیاید!
اما خودمانیم! ما کدام خیابان را زیر باران برای آمدنت قدم زده‌ایم؟
اصلا نکند تو رسیده‌ای به قرار و ما بد قولی کرده‌ایم؟
هر چه هست شما به بزرگواری خودت ببخش...❤
اللهم عجل لولیک الفرج❤‌
دیدگاه ها (۵)

نقاشی رو شیشه

نقاشی روی لامپ

هرآنچه در آسمان و زمین است تسبیح خدارا میکنند

دیدار رهبری

[پارت چهارم]دختر با انرژی نگاهی به اجوما و بعد به ساعت کرد •...

compensation of his death __ Part 29...: من بادیگارد آقای ری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط