دقایق چه سریع میگذرند
دقایق چه سریع میگذرند
هنگام دیدار
نمیدانم با من سر جنگ دارند یا با تو؟
تنهایی مرا میخواهند یا تو؟
هیچ نمیدانم...
فقط میدانم هرچه خوشست برای ما
برای زمان ناخوش است
آیا دقت کردی ای تا به حال هیچ آدمی هنوز
به این حرف نرسیده که که بگوید؟
چقدر دیر میگذرد این خوشی ها؟
من نشنیدم
همه میگویند
چه خوش گذشت و چه زود
تا کی باید این زمان را سرزنش کنیم و
و او بی توجه باشد؟
جز ترس از گذر زمان
با تو بودنم هیچ ترسی نخواهد داشت...
هنگام دیدار
نمیدانم با من سر جنگ دارند یا با تو؟
تنهایی مرا میخواهند یا تو؟
هیچ نمیدانم...
فقط میدانم هرچه خوشست برای ما
برای زمان ناخوش است
آیا دقت کردی ای تا به حال هیچ آدمی هنوز
به این حرف نرسیده که که بگوید؟
چقدر دیر میگذرد این خوشی ها؟
من نشنیدم
همه میگویند
چه خوش گذشت و چه زود
تا کی باید این زمان را سرزنش کنیم و
و او بی توجه باشد؟
جز ترس از گذر زمان
با تو بودنم هیچ ترسی نخواهد داشت...
- ۵۰۰
- ۱۶ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط