{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوش در خوابم در آغوش آمدی..

دوش در خوابم در آغوش آمدی..
دیدگاه ها (۱)

در دلم بنشستہ اۍ بیرون میا...

دست ز تو نمی کشم که تا وصال من دهی..

بنشین که تو را نیست کسی یارتر از من..

در جنون تو رفته‌ام از خویش...

خوش امدی به بونتن کوچولو

به پیجم خوش امدی حالا برگرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط