{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در دلم بنشستہ اۍ بیرون میا...

در دلم بنشستہ اۍ بیرون میا...
دیدگاه ها (۲)

دست ز تو نمی کشم که تا وصال من دهی..

بر سینه‌ی ما بنشین ای جانِ من‌ات مسکن..

دوش در خوابم در آغوش آمدی..

بنشین که تو را نیست کسی یارتر از من..

دلم برا میا و کوروش تنگهههه 😭💔

سۅال ̫پست͠ : چیپس سࢪکه اۍ یا گۅجه اۍ❔️#میو🥐#اسمر🍕#فود🍟#موکبا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط