{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی توباران بزند......

بی توباران بزند......
خیس ترین رهگذرم....!!!!!

تا به صد خاطره.....
باچتر خیانت نکنم...
دیدگاه ها (۴)

کوله ات را بردار بارو بندیل سفر را بربندسفری در راه است .سفر...

فتبارک الله

کامنت بذارین:D

پارت (۱)

سخت ترین لحظه اون لحظه ای هست که میگه دوست ندارم دیگه نمیخام...

طوفانی که خاموش شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط