گاهی تو اعضای فامیل اشخاصی هستن که میخندن و میخندونن ،دوس
گاهی تو اعضای فامیل اشخاصی هستن که میخندن و میخندونن ،دوس ندارن که تو جمعی هستن اونجا ساکت باشه یا آروم.
خیلیا این افراد رو دلقک ،بی فکر ،یا کم اهمیت و بی برنامه و بی هدف میدونن ،اما باهاشون که در قالب بحث جدی وارد میشی میبینی که تو چه دنیای عجیبی زندگی میکنن
دنیایی که خیلی از بقیه ها حتی در حد ورود به دنیا دلقک نیستن.
اگر از این اشخاص دور و اطراف خودتون دارید هم صحبت بشید.مطمئنا بحث جالبی خواهید داشت.
و لبخندی که همیشه روی لب این دوستان هست ،حال دل اونها نیست ،اونها فقط لبهاشون می خنده تا تو هم بخندی،از حال دلشون هیچکس خبر نداره.
دلقک ها هم عزت نفس دارند.
من مشکلات زیادی در زندگی خودم دارم اما لب هایم از آنها بی خبر هستند ،آنها همیشه میخندند.(چارلی چاپلین)
موفق باشید.
خیلیا این افراد رو دلقک ،بی فکر ،یا کم اهمیت و بی برنامه و بی هدف میدونن ،اما باهاشون که در قالب بحث جدی وارد میشی میبینی که تو چه دنیای عجیبی زندگی میکنن
دنیایی که خیلی از بقیه ها حتی در حد ورود به دنیا دلقک نیستن.
اگر از این اشخاص دور و اطراف خودتون دارید هم صحبت بشید.مطمئنا بحث جالبی خواهید داشت.
و لبخندی که همیشه روی لب این دوستان هست ،حال دل اونها نیست ،اونها فقط لبهاشون می خنده تا تو هم بخندی،از حال دلشون هیچکس خبر نداره.
دلقک ها هم عزت نفس دارند.
من مشکلات زیادی در زندگی خودم دارم اما لب هایم از آنها بی خبر هستند ،آنها همیشه میخندند.(چارلی چاپلین)
موفق باشید.
- ۱.۳k
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط