{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی دلتو شکست صداشو درنیار.....

هر کی دلتو شکست صداشو درنیار.....
یه روز دلش میشکنه صداش درمیاد....
اینو آویزه گوشت کن بـا (دل) کسی بازی نکن
دست بـالای دست بسیـار است...
از سرنوشت پرسیدم
با آنکه با احساسم بازی کرد چه کنم؟
انگشت بر لبانم گذاشت و
گفت: بسپارش به ما که هیچ احدی از سرنوشت خویش خبر ندارد.
دیدگاه ها (۱)

‏دوستت دارم...و خواستنِ تو جنینی ست در منکه نه سقط می‌شودنه ...

عکس نوشته

بچه ها یبار نوشتم پارت دو رو ولی گوشیم هنگ کرد

برادر بیرحم من💔🥀🖤پارت 1۷💫فلش بک به یه هفته بعدویو یونگی:از ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط