میدونی اصالت چیه !!!!!!!
میدونی اصالت چیه !!!!!!!
این که تن به انجام هرکاری نمیدی به این معنی نیست که نمیتونی!
بهش میگن "چهارچوب"
چهارچوبی که خودت برای خودت تعریف میکنی وپایه و اساسش از "خانواده" شکل میگیره
کسی که چهارچوب داره اصالت داره...
اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو دراورد و نه میشه با بزک و دوزک بهش رسید
اصالت یعنی دلت نمیاد خیانت کنی،دلت نمیاد دل بشکنی،دلت نمیاد دورو باشی،دلت نمیاد آدما رو بازی بدی
این بی عرضگی نیست, اصالته.....!!!
این که تن به انجام هرکاری نمیدی به این معنی نیست که نمیتونی!
بهش میگن "چهارچوب"
چهارچوبی که خودت برای خودت تعریف میکنی وپایه و اساسش از "خانواده" شکل میگیره
کسی که چهارچوب داره اصالت داره...
اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو دراورد و نه میشه با بزک و دوزک بهش رسید
اصالت یعنی دلت نمیاد خیانت کنی،دلت نمیاد دل بشکنی،دلت نمیاد دورو باشی،دلت نمیاد آدما رو بازی بدی
این بی عرضگی نیست, اصالته.....!!!
- ۶.۹k
- ۲۰ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط