{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منوبغل میگیریو

منوبغل میگیریو
تاته دنیا میبری ی جای روزمین ک ن تو منو بالامیبری
بهترازاین نمیشه بود بهترازاین نمیشه خواست تا جای خوبی میرسی منو اونجا میبری
توفرق داری باهمه
برای من تو نفسی
واس همه ی نفری
واس یکی همه کسی
تودرک میکنی ک من چقد عاشق توأم
چقد مخالف خودم چقد موافق توأم
ابری بشه حال هوام بارون شکم میکنی
احساس سردی میکنم بابوسه گرمم میکنی
غم اگ سمت توبیادمن ازتودورش میکنم.
تسلیم هرچی ک بشم واس توشورش میکنم.
توفرق داری باهمه ....
.
.
.
.
(عاشق این اهنگشم نفس از
اوا بهرام )
دیدگاه ها (۹)

⇇ﺍگه ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺑﺎ هَــمِــه ﮔَﺮﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡﺩﻟﯿﻠﺶ اینه "ﺧﺎﮐﯽ" ام⇉✘ﻧـ...

!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط