دوست ندارم... غمگین بنویسم قلمم هیچ نگو...!!!
دوست ندارم... غمگین بنویسم قلمم هیچ نگو...!!!
باز هم هی سکوت کن ننویس از دل غمگین ننویس
هیس!!!!
هیچ نگو...!!!!
باز هم حوصله کن... طاقتت را تاب دار...
نفس ات را حبس کن..
نگو از گونه خیسم بگذار راز بماند...
بگذار درد ودلم
داغ در این کنج دلم آه بماند..
برود در همه جانم...
بگذار لال بمانم...
نگو از قلب شکستم نگو از حرف نگفتم
نگو از بغض و گلایم بگذار خاک بماند...
قلمم هیچ نگو
بگذار جان بدهم...
در پس اندوه....
هیس..
بگذار لال بمانم....
باز هم هی سکوت کن ننویس از دل غمگین ننویس
هیس!!!!
هیچ نگو...!!!!
باز هم حوصله کن... طاقتت را تاب دار...
نفس ات را حبس کن..
نگو از گونه خیسم بگذار راز بماند...
بگذار درد ودلم
داغ در این کنج دلم آه بماند..
برود در همه جانم...
بگذار لال بمانم...
نگو از قلب شکستم نگو از حرف نگفتم
نگو از بغض و گلایم بگذار خاک بماند...
قلمم هیچ نگو
بگذار جان بدهم...
در پس اندوه....
هیس..
بگذار لال بمانم....
- ۶۶۰
- ۲۶ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط