تا روزای تاریک و نبینی قدر روشنی و نمیدونی
تا روزای تاریک و نبینی قدر روشنی و نمیدونی
از اول اگه روشن و باشه غر میزنی به تاریکی
این که آدم درست تو زمان درست وارد زندگیت بشه تا قدردان باشی و بزرگترین نعمته
امروز یکی یکی شمردم و خداروشکر کردم بابت همه اتفاقای خوب ✨
از اول اگه روشن و باشه غر میزنی به تاریکی
این که آدم درست تو زمان درست وارد زندگیت بشه تا قدردان باشی و بزرگترین نعمته
امروز یکی یکی شمردم و خداروشکر کردم بابت همه اتفاقای خوب ✨
- ۴۰.۳k
- ۰۷ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط