{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الهی ....

الهی ....
دیدگاه ها (۴)

کاش بتونم تحمل کنم....

صدای بارون...زیبا ترین ترانه ی خدا....

غسال جوانی را می شستدیدم زار زار گریه می ڪندبهش گفتم چی شده ...

تو دنیاااااای منی...@

الهی الهی الهی💔#نیما_تکیدو#نیواد

الهی الهی...

الهی یکهویی تمام آرزوهاتون براورده بشهوحاجت روابشید 💚💚💚الهی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط