{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
کس در همه آفاق به دلتنگی من



نیست...!
دیدگاه ها (۲)

من دیوونه نیستم:)

و خداییک در این نزدیکیست...

یه وفادار واقعیییی

دلتنگم و با هیچ‌کَسَم میل سخن نیستـکَس در همه آفاق به دلتنگی...

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیستکس در همه افاق به دلتنگی من نی...

شوق سخن نیست جز میل دیدارت...!-🪽🚶❤️‍🔥☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط