{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دیوونه نیستم:)

من دیوونه نیستم:)
دیدگاه ها (۲)

و خداییک در این نزدیکیست...

ذهنم فلج میشهـ!؛ وقتی صدات میکنم و تو نمیگی:"جانم"!

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیستکس در همه آفاق به دلتنگی مننی...

❤️ㅤ  🔖     📥ㅤ    ✈️ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط