دلم واست تنگه داداش مرتضى....هفته ى قبل تصورشو نميکردم اي
دلم واست تنگه داداش مرتضى....هفته ى قبل تصورشو نميکردم اين هفته برسه و بخوام واسه تو فاتحه بخونم.
کاش نميرفتى.
داداشى...يه روز ما هم ميايم اون دنيا
ولى ميدونم جاى تو خيلى خوبه.
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدالله رب العالمين
الرحمن الرحيم
....
کاش نميرفتى.
داداشى...يه روز ما هم ميايم اون دنيا
ولى ميدونم جاى تو خيلى خوبه.
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدالله رب العالمين
الرحمن الرحيم
....
- ۸۹۳
- ۲۹ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط