خدایم !!!
خدایم !!!
دلم می خواهد ،دفتر ِ مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ،
الفبای زندگی را ...
من چیزی شبیه ِ زندگی کردن را فراموش کرده ام !
می خواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دلم شکست ،
دلم می خواهد ،
اگر معلم گفت : در دفتر نقاشیتان هر چه می خواهید بکشید
این بار...تنها...و تنها...
نردبانی... بکشم ... به سوی خدا
دلم می خواهد ،دفتر ِ مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ،
الفبای زندگی را ...
من چیزی شبیه ِ زندگی کردن را فراموش کرده ام !
می خواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دلم شکست ،
دلم می خواهد ،
اگر معلم گفت : در دفتر نقاشیتان هر چه می خواهید بکشید
این بار...تنها...و تنها...
نردبانی... بکشم ... به سوی خدا
- ۲۵۵
- ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط