وقتی دستامو گرفت......
وقتی دستامو گرفت......
چشمامو بستم..!!
و گفت دوستت دارم.......
نفهمیدم..
که من روی صحنه تئاترم!!
و اون بازیگره خوبیه..!!
...........................................................
دارم با نبودنت کنار می آیم........
فقط!!
با بودنت کنارش
کنار نمی آید دلم.....!!
چشمامو بستم..!!
و گفت دوستت دارم.......
نفهمیدم..
که من روی صحنه تئاترم!!
و اون بازیگره خوبیه..!!
...........................................................
دارم با نبودنت کنار می آیم........
فقط!!
با بودنت کنارش
کنار نمی آید دلم.....!!
- ۵۱۰
- ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط