ساعت را برداشتم......
ساعت را برداشتم......
تا نکوبد ثانیه های نبودنت را!!
که حس نکنم چقدر برای آمدنت
دیر شده..........
نشسته ام
و بین رفتن های تو و ماندن های خودم
مخرج مشترک میگیرم!!
حاصلش فقط داغ تو می ماند!!
روی دلم.............
تا نکوبد ثانیه های نبودنت را!!
که حس نکنم چقدر برای آمدنت
دیر شده..........
نشسته ام
و بین رفتن های تو و ماندن های خودم
مخرج مشترک میگیرم!!
حاصلش فقط داغ تو می ماند!!
روی دلم.............
- ۶۹۳
- ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط