هیس......
هیس......
اگه مال منی
اجازتم دست منه!!
همه چیزت مال منه!!
پس چروک پیشونیتم مال منه.........
تنها جایی بهت اجازه میدم ناراحت شی!!
زیر تابوت منه..........!!
اگه مال منی
اجازتم دست منه!!
همه چیزت مال منه!!
پس چروک پیشونیتم مال منه.........
تنها جایی بهت اجازه میدم ناراحت شی!!
زیر تابوت منه..........!!
- ۸.۱k
- ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط