تویه گروهی بودم یکی از دوستام اومده میگه معرفی خودت کن تا
تویه گروهی بودم یکی از دوستام اومده میگه معرفی خودت کن تا اشنا بشیم
منم شمارش داشتم میشناسمش ولی اون شمارم نداشته تو مدرسه قهر بودیم بهام
خیلی دوستم داشت منم در اومدم ازمدرسه بهاش دوست نشدم تا حالا اسم فاملیم گفتم باور نداشت خودمم جـــــــــــــیغ کلی خوشحال شد
؛/
منم شمارش داشتم میشناسمش ولی اون شمارم نداشته تو مدرسه قهر بودیم بهام
خیلی دوستم داشت منم در اومدم ازمدرسه بهاش دوست نشدم تا حالا اسم فاملیم گفتم باور نداشت خودمم جـــــــــــــیغ کلی خوشحال شد
؛/
- ۲.۱k
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۳)