{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔 😔

💔 😔
به او دل بسته بودم؛
بی‌آنکه دیده باشم‌اش از نزدیک
یا اینکه دیده باشد مرا از دور…

عمیقاً به او دل بسته بودم!
آنقدر نازک بود و لطیف که
دوست داشتم مال خودم باشد
او حریری در رقصِ سایه‌روشن و نور بود؛
اُمیدی ژرف، که مرا از تاریکی می‌رهانید…

به او دل بسته بودم
#سهیل_هدایت
دیدگاه ها (۵)

#وابستگی_درد_دارد💔

و دلت بگیرد از هر آنچه که هست...💔

حوصله‌ای نیست!😔

#تنها_میمانم_عاشقتر_زخمیتر #آشفته‌ام، #آشفته‌ام💔 😞

عشق در تاریکی 29.<< ویو ات>> ( از این به بعد ا/ت رو ات مینوی...

دو پارتی دازای و آت پارت اول part1

شرطا نرسیده ولی چه کنیم دیگر🫤 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط