در یکی از کُتب آسمانی آمده است:
در یکی از کُتب آسمانی آمده است:
عجب است از کسی که خوبی را که در او وجود ندارد_به او نسبت دهند و او خوشحال شود و بدیی را که در او وجود دارد به او می گویند و او خشمگین می شود!!
کشکول شیخ بهایی
عجب است از کسی که خوبی را که در او وجود ندارد_به او نسبت دهند و او خوشحال شود و بدیی را که در او وجود دارد به او می گویند و او خشمگین می شود!!
کشکول شیخ بهایی
- ۷۰۳
- ۲۳ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط